fredag den 12. september 2014

Så sluttede et liv med samsung digital fotografiapparat og et nyt kan begynde


 
Her er to billeder, som er taget close up. Igennem de sidste 6 år har jeg fotograferet med et Samsung digital kamera. Jeg var meget glad for det. Der var mange muligheder med det. Jeg synes, at jeg hele tiden fandt nye muligheder. Desværre mistede jeg grebet om det og tabte det på et hårdt gulv. Så jeg fik ødelagt linsen og den automatiske indstilling af skarpheden i billedet. At få repareret et gammelt fotografiapparat kan ikke betale sig. Jeg tog springet for at prøve noget nyt, et digitalt spejlrefleks fotografiapparat. Det bliver spændende at komme i gang med at arbejde med det. Det virker som om der er en større dybde i billedet end med det gamle apparat. Det øverste billede er med mit nye kamera og det nederst med det gamle Samsung.
Jeg er glad for alle de mange optagelser jeg har taget med det gamle og ser frem til at arbejde med det nye i mange år fremover.
 

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE, der er helt klart kvalitetsforskel. Det bliver spændende at se dine kommende billeder i takt med, at du bliver fortrolig med monsteret. Hvad er det for et mærke???

    SvarSlet
  2. Canon. Det ser ud til at være kanon.

    SvarSlet